ramazan
ramazan

معرفی بهترین ماسک ارزان برای زیبایی صورت

معرفی بهترین ماسک ارزان برای زیبایی صورت
عسل حاوی آنتی اکسیدان هایی است که رشد سلول های جدید را تسریع کرده و جوانی پوست را حفظ می کند. کمک می کند لک های قدیمی از بین رفته و روند پیری پوست کندتر شود.
 
معرفی بهترین ماسک برای زیبایی صورت

 خیلی سخت می توان روی زیبایی قیمت گذاشت- از نظر من محصولات زیبایی باید قابل دسترس باشند. مشکل محصولات زیبایی این است که قول هایی به خریداران می دهند که به آن عمل نمی شود. آنها اغلب محتوی مواد شیمیایی مضر هستند مثل:

 

  • مواد پتروشیمی مثل الکول بوتیل که می تواند منافذ پوست را مسدود کند
  • سدیم lauryl/ سولفات های laureth که سم های محیطی هستند و می توانند سبب واکنش های حساسیت زا در برخی از مصرف کننده ها شوند.
  • PEG ها و PGها که سمی بوده و حساسیت زا نیز هستند و اغلب محتوی مواد شیمیایی مضر مثل اکسید اتیلن و ۱،۴ دیوکسان هستند.
  • Parabenها که باعث انقطاع غده های درون ریز خصوصا در نوزادان و بچه های به دنیا نیامده در زنان باردار می شوند.
  • رنگ های مصنوعی و عطرها که اغلب اوقات موجب تورم پوست و دیگر واکنش های حساسیت ها زا می شوند.

 

درحالیکه بیشتر مواد طبیعی هم اغلب حاوی این مواد شیمیایی مشابه هستند. مگر اینکه شما بخواهید بیخودی پولتان را خرج کنید.حالا اینجا عسل را معرفی می کنیم.

 

 

کلئوپاترا بانوی افسانه ای عادت داشت در عسل و شیر حمام کند تا بتواند جوانی و زیبایی اش را حفظ کند. ما هم می توانیم از او تقلید کرده و از عسل و مواد دیگر برای ساخت مواد طبیعی ارزان قیمت و محافظ طبیعت خود استفاده کنیم.

 


چرا عسل؟

 

 

1. عسل حاوی آنتی اکسیدان هایی است که رشد سلول های جدید را تسریع کرده و جوانی پوست را حفظ می کند. کمک می کند لک های قدیمی از بین رفته و روند پیری پوست کندتر شود.

۲٫ عسل رطوبت را به خود می گیرد. بنابراین یک محصول عالی هم برای پوست های خشک و چرب و پوست های مشکل دار است. محصول های زیادی برای جوش ها و پوست های خیلی خشک سبب می شوند منافذ پوست ما چربی بیشتری تولید کرده و پوستمان را مستعد لک می کنند
۳٫ عسل خصوصا نوع تیره تر آن مثل «مانوکا» یک ماده آنتی باکتریال است. پس عسل پوست شما را تمیز می کند و با مرطوب نگه داشتن آن به بازسازی و بهبود آن کمک می کند. با این روش یونانی ها، مصری ها و دیگر اقوام باستانی زخم های خود را درمان می کردند.

 

شرکت های زیبایی زیادی عسل را به محصولات سمی خود اضافه کره و به آنها برچسب «طبیعی» می زنند. چرا باید برای چیزی که ما داریم و به آن محصول شیمیایی اضافه می کنند پول پرداخت کنیم؟

 

 معرفی بهترین ماسک ارزان برای زیبایی صورت

 

ماسک عسل برای پوست خشک

 

مواد مورد نیاز:
۲ قاشق غذاخوری عسل
یک عدد زرده تخم مرغ
۴/۱ روغن زیتون، هسته انگور یا روغن بادام
 ۲ قاشق چای خوری ماست
این مواد را ترکیب کرده و روی پوست تمیز بمالید بعد از ده دقیقه با آب ولرم و تمیز کننده صورت ملایم بشویید. سفیده تخم مرغ منافذ پوست را تمیز می کند، روغن پوست را نرم می کند، و ماست پوست را ورقه ورقه می کند. از ماست پرچرب برای پوست های خشک و ماست کم چرب یا بدون چربی برای پوست های ترکیبی یا چرب استفاده کنید.

 معرفی بهترین ماسک ارزان برای زیبایی صورت

 


ماسک صورت عسل و ماست

 

مواد مورد نیاز:
۲ قاشق چای خوری ماست
۲ قاشق چای خوری بادام یا آرد جو
۱ قاشق چای خوری عسل
دستورالعمل
این مواد را ترکیب کرده و به آرامی روی پوست بمالید. ماساژ بدهید- پوست را با مالش محکم نخراشید. صورتتان را با آب ولرم بشویید

 معرفی بهترین ماسک ارزان برای زیبایی صورت

ماسک موی عسل

 
مواد مورد نیاز:
۱ قاشق غذا خوری عسل
ا عدد آواکادو، پوست کنده شده
دستورالعمل:
مواد را در یک کاسه مخلوط کرده و به موها بمالید. پوست سر را ماساژ دهید تا مواد پخش شود یک کلاه حمام سرتان گذاشته و بعد از سی دقیقه سرتان را بشویید.

 

حمام کلئوپاترا

 

مواد مورد نیاز:

 

4/1 فنجان عسل

 

یک فنجان شیر یا خامه

 

دستورالعمل:

 

اطمینان حاصل کنید عسل با آب حمام مخلوط می شود، عسل را با آب گرم درون یک فنجان بریزید تا مخلوط شوند و سپس درون وان حمام ریخته و یک حمام آرامش بخش داشته باشید.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان